Οι άνθρωποι είναι το στοιχείο αυτό, που κάνει μια επιχείρηση μοναδική.

Οι άνθρωποι είναι το στοιχείο αυτό, που κάνει μια επιχείρηση μοναδική. Στην ΔΑΝΟΣ, πιστεύουμε και επενδύουμε στο ταλέντο. Το προσωπικό μας είναι το καλύτερο και το πλέον καταρτισμένο της αγοράς.

Η επιχειρηματική μας κουλτούρα, εστιάζει στην εξερεύνηση, στην αφοσίωση, στην υψηλή απόδοση και στην αξιοπιστία . Αν σας ενδιαφέρει να ξεκινήσετε την καριέρα σας στον τομέα συμβουλευτικών υπηρεσιών ακίνητης περιουσίας ή ψάχνετε το επόμενο βήμα στην επαγγελματική σας σταδιοδρομία, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μη διστάσετε να μας στείλετε e-mail στο [email protected] για να μάθετε περισσότερα για εμάς και τις, διαθέσιμες θέσεις εργασίας.

Τελευταίες αναρτήσεις

Τοποθεσία: Γραφείο Λευκωσίας
Εταιρεία: Danos International Property Consultants and Valuers
Αναφορά σε: CEO
Τύπος Εργασίας: Πλήρης Απασχόληση

Περιγραφή Εργασίας

Αναζητούμε έναν άριστα οργανωμένο και επαγγελματία Διοικητικό Υπάλληλο Γραφείου / Προσωπικό Βοηθό για να υποστηρίξει τον CEO και να διαχειριστεί γενικές διοικητικές εργασίες γραφείου. Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι άπταιστος στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, θα διαθέτει ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και θα είναι εξοικειωμένος με τη χρήση υπολογιστών. Αυτός ο ρόλος είναι κρίσιμος για την ομαλή λειτουργία του γραφείου και την παροχή υψηλού επιπέδου υποστήριξης στον CEO.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Διοίκηση Γραφείου: Εκτέλεση γενικών διοικητικών εργασιών γραφείου, συμπεριλαμβανομένης της αρχειοθέτησης, καταχώρησης δεδομένων και συντήρησης γραφείου.
  • Υποστήριξη στα Τμήματα Εκτιμήσεων και Μάρκετινγκ: Συμπεριλαμβανομένης της καταχώρησης δεδομένων σε πλατφόρμες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες μας και την αποστολή προωθητικού υλικού.
  • Διαχείριση Επικοινωνίας: Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνημάτων, emails και αλληλογραφίας στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.
  • Αλληλεπίδραση με Πελάτες: Υποδοχή πελατών, επισκεπτών και προμηθευτών με φιλικό και επαγγελματικό τρόπο.
  • Υποστήριξη Συναντήσεων: Οργάνωση και συντονισμός συναντήσεων, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας ημερησίων διατάξεων, λήψης πρακτικών και παρακολούθησης εκκρεμών θεμάτων.

Προσόντα

  • Γλωσσική Επάρκεια: Άπταιστος στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, τόσο γραπτά όσο και προφορικά.
  • Εκπαίδευση: Δίπλωμα Γραμματειακών Σπουδών ή Πανεπιστημιακό Πτυχίο σε συναφή τομέα.
  • Τεχνικές Δεξιότητες: Άριστη γνώση του Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint) και άλλου σχετικού λογισμικού.
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες: Ισχυρές προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Διαπροσωπικές Δεξιότητες: Φιλικός, αξιόπιστος και ικανός να αλληλεπιδρά επαγγελματικά με πελάτες και μέλη της ομάδας.
  • Οργανωτικές Δεξιότητες: Εξαιρετικές οργανωτικές και δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, με ικανότητα να εκτελεί πολλαπλές εργασίες και να προτεραιοποιεί αποτελεσματικά.
  • Εμπειρία: Προηγούμενη εμπειρία ως γραμματέας, διοικητικός βοηθός ή σε παρόμοιο ρόλο είναι επιθυμητή.

Aποστολή βιογραφικού σημειώματος

Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι πρέπει να στείλουν το βιογραφικό τους και μια συνοδευτική επιστολή στο [email protected]

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός μισθός
  • Άδεια με αποδοχές
  • Ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη 

Danos International Property Consultants and Valuers είναι εργοδότης ίσων ευκαιριών. Γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα και δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ένα περιεκτικό περιβάλλον για όλους τους υπαλλήλους.

DANOS are seeking to recruit junior and senior professionals with RA Estate background for its Real Estate Services’ operation.

The requirements

  • University degree in Engineering, Real Estate, Valuation, Business Administration.
  • Academic qualifications in a relevant field will be considered an advantage.
  • MRICS qualification and accredited Valuers with the Technical Chambers of Cyprus (ETEK) is n, required but will be considered an advantage.
  • Junior and Senior Real Estate professionals will be considered.
  • 2-7 years of relevant experience (Real Estate, Property Development, Valuations).
  • Strong analytical and problem-solving skills.
  • Strong interpersonal and communication skills.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Excellent knowledge of English and Greek (written and spoken).
  • Excellent knowledge of Software Office applications Key responsibilities of the successful candidate.
  • Aiding in due diligence processes, rentals, reviewing of plans and valuation reports.
  • Collecting and reviewing available legal and technical information for each property
  • Developing/maintaining/updating individual asset files and retrieval systems.
  • Coordinate renovations and maintenance services of the properties.
  • Attending site visits and collecting additional market data for the properties.
  • Completing special projects by organizing and processing information about the properties and monitoring results.
  • Managing office works and cooperating with other departments.
  • Maintaining professional and technical knowledge by monitoring the real estate sector, market reports, legal and tax regulations and economic trends.

Applications

Applicants can send their CV and Personal Statement at the following email address: [email protected]

Benefits

An attractive remuneration package will be offered to the successful candidates according to qualifications and experience.

All applications will be handled in strict confidence.

Please note that only successful candidates will be contacted.

Κάντε αίτηση εδώ

Compare listings

Compare